Binnen Reisbalans zijn wij druk bezig om onze dienstverlening iedere dag een stukje beter en mooier te maken. De afgelopen maanden hebben daarbij in het teken gestaan van deelvervoer. Op dit moment bieden wij binnen Reisbalans al de diensten van Greenwheels aan. Wanneer een klant een auto wil reserveren logt hij/zij in bij de Reisbalans app, om vervolgens een uitstapje te maken naar de Greenwheels app en daar op zoek te gaan naar een deelauto. Hoewel dit prima werkt voor onze klanten, hebben wij toch de ambitie om de dienstverlening van Greenwheels en andere deelvervoer aanbieders te integreren binnen de Reisbalans app. Hierdoor kunnen wij zoveel mogelijk diensten aanbieden binnen ons eigen platform. Wel zo overzichtelijk en snel.

Het ontwikkelen van de gebruikersschermen om deelvervoer te kunnen zoeken en reserveren is
inmiddels bijna klaar. Tijd om het te gaan testen!

Uiteraard zijn wij met name benieuwd naar de mening van onze klanten. Hoe ervaren zij de nieuwe
functionaliteit? Kunnen zij makkelijk navigeren door onze schermen? Snappen zij direct wat je met welke knop kunt doen? Vinden ze het gebruiksvriendelijk en mooi wat wij hebben gemaakt? Allemaal vragen waar wij graag een antwoord op willen.

 

 

reisbalans accountpagina mobiel teamsmeeting

Gelukkig waren er zes Reisbalans klanten meer dan bereid om met ons aan de slag te gaan. Op donderdag 20 januari was het dan zover. Uiteraard allemaal digitaal in verband met de geldende maatregelen. In sessies van een uur kregen onze klanten de mogelijkheid om door de verschillende schermen heen te klikken en alle knoppen, filters en schuiven te gebruiken die ze tegenkwamen. Bij alles wat ze deden werd gevraagd om hardop feedback te geven. Dat mocht gaan over wat ze mooi en handig vonden, maar natuurlijk ook over wat ze anders zouden willen. Alle feedback was meer dan welkom. Tegelijkertijd keken er meerdere collega’s mee die alle genoemde punten vastlegde op een groot online bord. Wat een nuttige feedback hebben wij gekregen! Wij zijn direct na de sessies aan de slag gegaan met in kaart brengen welke punten wij als eerste op gaan pakken. Veel daarvan gaan wij gebruiken voor het door ontwikkelen van de gebruikersschermen.

De komende maanden gaan wij de rest van de gebruikersflow bouwen. Dan moet je denken aan het
gebruik van het deelvervoer, het schade- en boeteproces en de facturatie. Naar verwachting kunnen jullie dan rond de zomer gebruik gaan maken van deze mooie diensten.

 

reisbalans navigatie mobiel

Via deze weg willen wij nogmaals de klanten bedanken die zo aardig waren om hun tijd, kennis en ervaring met ons te delen. Fantastisch om te zien hoe wij elkaar kunnen helpen om de dienstverlening van Reisbalans naar een nog hoger niveau te tillen. En wat ons betreft zeker de moeite waard om vaker te doen!