Voor werknemer

Heldere uitleg en instructie

De gebruikers van Reisbalans mogen een heldere uitleg en instructie verwachten. Zo maken wij voor iedere organisatie een speciale servicepagina. Hierop vinden de medewerkers alle benodigde informatie - op maat - en handige instructievideo's. Afhankelijk van de informatiebehoefte van uw medewerkers, kiezen we soms ook voor een persoonlijke mail of een specifiek bericht in de webomgeving Mijn Reisbalans. 

Korte introductie-training

Ondanks de eenvoud en gebruiksvriendelijkheid van Reisbalans én de aanwezigheid van goede informatie voor de gebruikers, vinden wij het belangrijk om uw medewerkers goed en snel op weg te helpen. Daarom bieden wij nieuwe klanten standaard een korte medewerkers-training op locatie aan. De nieuwe gebruikers krijgen een rondleiding door het systeem, ontvangen handige tips en kunnen direct hun vragen aan ons stellen. 

Klantenservice staat klaar

De ondersteuning aan uw medewerkers - de gebruikers van Reisbalans - staat bij ons hoog in het vaandel. Onze klantenservice is op werkdagen van 8 tot 20 uur beschikbaar. Gewoon per mail en telefoon, zonder ingewikkelde keuzemenu's of andere hinderlijke drempels. We streven naar een 'first time fix'; 90% van alle vragen kan dan ook direct worden beantwoord of opgelost. Voor noodgevallen of het achterlaten van een boodschap is de klantenservice zelfs 24/7 bereikbaar; uw medewerker krijgt altijd iemand aan de telefoon.